Taggad


Ni kanske undrar varför jag ser så konstig ut? Det är för att jag är taggad. Då kan man se ut så där. Jag försöker också spänna de få muskler som finns i min högra arm, det syns dock inte på armen... Varför är jag då taggad? Jo jag ska gå ner och provträna på ett gym. Man kommer till en gräns för hur man tillåter sig att se ut. Jag passerade den för länge sen och nu när sommaren står inför dörren är det dags att göra något åt saken. Jag gör alltid allting i sista sekunden, så också detta, men det brukar lösa sig. Därför har jag en förhoppning om att även detta ska lösa sig och att jag ska kunna se någon skillnad på de 6? veckor jag har på mig till semestern. Wish me luck att jag ska tycka det ialla fall är lite roligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0