4 veckor senare

Då har det gått fyra veckor sen jag började äta soppor. Trots att det varit lite kämpigt från och till så har det gått bättre än väntat. Förra veckan började jag smaka lite av det som låg på Calles tallrik, denna vecka är tanken att jag succesivt ska börja äta riktig mat. Tänkte dock fortsätta med soppor till lunch och mellanmål fram till och med torsdag. Idag började jag med att äta godis. Bra Sandra! Mådde illa efter bara några bitar, vilket var bra annars hade jag väl ätit tills alla kilon kom tillbaka direkt. Jag skyller på att jag har jätteont i halsen och att godis lenar...
Sammanlagt har jag nu gått ner 7,7 kg. Det är bra. Nu har jag bara 4 kilo kvar till min långsiktiga måkvikt, men det får ta några veckor, nu ska jag börja njuta av mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0