The first taste of summer!!

Sommar innebär sparsamt bloggande. Första semestervecka börjar lida mot sitt slut och jag kunde inte ha fått en bättre start. Jag har varit på landet och haft det alldeles underbart. Sol, bad och god mat med väldens bästa mamma. Jag passar på att tömma iphonen så får ni också se hur bra det har varit.

Midsommarbullar...


Nyrakad Levis


Bilköer på väg upp till landet för att fira midsommar...mindre kul, men det hör till. Jag åkte ju med en snygg kille i hatt så det gick ingen nöd på mig.



Det första Levis gör när vi kommer fram är att jaga upp Ramos i trädet. Inte första och inte sista gången...
Pelleplutt


Maja lärde oss att man ska ta en i taget när man äter jordnötter...
Calle drack Bäska droppar...



Vi såg en orm, en levande och några överkörda...


Jag tog mig tid att läsa - det var länge sen. Två böcker på två dagar.


Mamma, jag och Levis tog båten och åkte ut på en kobbe och solade. Levis lärde sig att bada som en riktig vattenhund.
Bevis kommer...



Världens finaste hund som kan få en att både skratta och gråta. Lyssna på inkallning när man kan springa lös och jaga katter på landet? haha troligt matte, troligt! Jag är tonåring och gör som jag vill och kommer när jag har sprungit klart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0