Bokat

Nu har jag bokat in  en fortsättningskurs hos Johan Andersson på Fria hundar. Jag har läst om honom i Härliga hund och damerna i hundgården pratar så gott om honom att jag nu ska ge det en chans. Den 16 mars börjar vi. Det ska bli kul att gå en kurs igen och vi behöver det verkligen. Både Levis och jag.  Det är inte helt lätt att som matte vara roligare än alla tikar häromkring som luktar gott. Calle kommer tyvärr inte kunna vara med då alla kurser var på dagtid, men jag får föra vidare mina kunskaper till honom.


"Jag såg en hund som följde mig och som såg fram emot att vara med mig – oavsett om den var lös eller i koppel."
Johan Andersson, Fria Hundar


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh gud!! Nu blir jag avundsjuk!! Jag läst mkt om honom åh han ska vara grym!!

Levis kommer bli som en dröm!! :)

2011-02-10 @ 23:42:27
URL: http://Malinmarisofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0