Tjuvkik

I går fick jag alltså nog och drog fram vår nya rakapparat. Jag ville så gärna kunna behålla pälsen och ha honom klippt som en ståtlig portis, men tovorna blev för krävande. Så nu är han alltså ännu mindre :) det enda som är kvar är svansen och huvudet, så tills ikväll ser han ut som en lampa.  Stort huvud och liten kropp. Kombinationen av att Levis inte ville sitta still och en matte som inte är helt van med att använda en rakapparat gjorde att resultatet är något ojämnt. Men det växer ut snart, huvudsaken är att tovorna nu är borta. Jag tror att han tycker det är rätt skönt.



Nu ska jag avsluta tvättstugan sen ska vi ta en långpromenad i det fina vädret.
Ska ta med löplinan också så ska vi träna inkallning på ängen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin hund :)

2011-04-14 @ 12:26:57
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0