Glad påsk!

Nu är ju förvisso påsken i stort sett över, sista helgdagen idag, men Glad påsk önskar jag er ändå! Bloggfrånvaron beror på att helg ofta är lika med jobb inom handels. Det är där pengarna finns och det är svårt att stå emot. Med undantag för onsdag och söndag ska jag nu kämpa mig igenom ännu en vecka på jobbet, men jag ska inte klaga, än så länge har det gått relativt smärtfritt. Idioter finns det ju gått om, även under påsken, men det rinner numer av mig som en gås.
I brist på annat...här är lite bilder från senaste veckan...


Levis var dålig i magen ett par dagar och fick fasta ett dygn. Stackarn var så hungrig att han till slut somnade vid matskålen. Men efter ris och morotspuré blev magen glad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0