5,9 kilometer

Förutom den timlånga morgonpromenaden var jag och Levis ute på en ännu längre promenad nu mitt på dagen. Det underbara vädret var den främsta anledningen till långpromenaden men också för att jag idag laddade ner appen Runkeeper. Den visar hur långt du går, hur länge, hur många kalorier du förbränner och min/km. Att gå fort med Levis är inte helt lätt, så vi varvade långsamt "kisstempo" med lite raskare takt. 5,9 km på 1 timme och 27 minuter visar ju på det. Men då stannade vi också och lekte med en hund, samt att Levis fick tokfnatt på ängarna.

Nu när Levis fyllt ett år ska vi också börja utöka promenaderna så smått, han kräver det nu. Han har så mycket energi i sin lilla kropp som måste ut och det märks direkt när han inte fått utlopp för den. Men idag blev han verkligen trött och ligger nu utslagen på golvet bredvid mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0