Torsdagsuppdatering

Här sitter vi nu i vår före detta vita, numera gråa soffa kvart i två denna torsdag. Jag sitter och väntar på att mitt "webbmöte" med min grupp ska börja. Ja, ni hör hur hi-tech det låter. Möte på nätet, det nya sättet att studera. Jag är väl inte helt positiv till detta sätt att kommunicera men jag lär väl vänja mig. Så fort mötet börjar ska jag skicka ut Calle och Levis. Jag är nämligen inte helt bekväm med att sitta och prata genom webcam på datorn. Efter mötet ska vi åka och hämta Calles pass och efter det ska vi hämta Maja på dagis och sedan äta middag hos syster. Ganska behaglig torsdag ändå. I morgonkväll stoppar jag huvudet i sanden och spenderar större delen av helgen på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0