Kanelbullens dag

I dag är det kanelbullens dag. Detta firade vi med bullbak och bullturné. Morfar, fam Nettelbladt, fam Hellström och Towe åkte vi till och bjöd på våra hembakade bullar.


Idag var även Levis sista dag på valpkursen. Nu är han inte längre en liten valp, istället är han på väg mot tonårstiden. Där har vi ju alla varit och det är just därför jag inte helt ser fram emot den... Men kursen har verkligen gett resultat och jag är jättenöjd med vår instruktör. Och jag måste nog ändå säga, även om jag kan tyckas partisk, att han är den valp som utvecklats mest. Visst är han fortfarande busig och energisk (ett finare ord för vild) men han lyssnar bättre och kontakten mellan oss har stärkts enormt. Förhoppningsvis börjar unghundskursen redan nästa vecka. Hon hade än så länge bara en hund på den kursen så hon kanske skulle skjuta fram den ett par veckor.



Frustna in till benen tog vi vår bmw och åkte hem till Towe där middag väntade. Tack. En kanelbulle på det och sen en till när vi kom hem. Nu känner jag att jag verkligen gått in för den här dagen. Kanelbullens dag.
 Känns trist att det bara är en "vanlig" dag imorgon. Tror jag ska göra den till photoshop-dagen och ägna största delen åt att redigera bilder.


Kommentarer
Postat av: Anne

Tusen tack för goda bullar!!! Funka levergodiset bra?

2010-10-04 @ 23:42:41
Postat av: Sandra

Ja han älskar dom!!

2010-10-05 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0