Helgen

Denna helg har både jag och Calle jobbat, vilket gjorde att Levis fick vara ensam hemma hela 5 timmar igår. Han har aldrig varit ensam så länge förrut, tror längst har varit tre timmar.  Vi tror dock det gick bra, visserligen skällde han ett par gånger när Calle gick, men det gör han jämt. När jag kom hem verkade han väldigt nyvaken och ingenting var söndertuggat och inte har grannarna klagat än heller. Peppar peppar. Med mycket energi i den lilla kroppen var vi då ute på en långpromenad. Oftast försöker vi leka honom trött när vi är ute och inte gå för långa promenader, men igår traskade vi på i en timme. Eller jag traskade och Levis drog mest åt alla håll och kanter där det fanns dofter. Koppelskola nästa!
Idag har vi också jobbat hela dagen men då har Levis varit med mamma och pappa på kalas. Där fick han leka med en Finsk lapphund på tio måndader som försökte hävda sig lite, Levis är som sagt inte där än. Men nu är han trött, och det är jag också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0