Uppe i ottan..

...ja det är i alla fall vad det känns som, trots att klockan snart är tio. Calle är ledig idag och ligger därför fortfarande och sover. Levis och jag har varit ute och nu sitter jag och äter smörgåsrån och dricker kaffe. Om drygt en timme ska jag vara i Hjulsta. Tänk vad mycket åsikter folk har om den platsen. Jag ska ialla fall iväg och skriva på ett grupparbete. Ska bli skönt att plugga tillsammans med någon istället för att sitta bakom varsin dator. 
Klockan sex ikväll är det dags för teorikursen som ingick i valpkursen vi gick. Den här gången får dock inte Levis vara med. Han ska istället få träna på att vara hemma själv. Ja med katterna då förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0