Skittävling?

Min första reaktion när jag var hemma hos Calle för första gången var: HERRGUD vad mycket saker. Överallt! På väggarna, i skåpen, över skåpen, i fönstrena, på borden. Det var masker, bilder, mängder av skivor, papper med olika innehåll, gubbar i fönstret, hemmaexperiment med frukter, ja allt möjligt! Det kändes som att jag var på Buttricks. Jag tror till och med jag yttryckte mig med orden, HERREGUD vad mycket SKIT! När vi nu har börjat sälja saker på tradera har jag insett att jag kanske får äta upp mina ord. Calles skit har blivit lite av en guldgruva på tradera. Han kanske inte säljer för allt för stora summor men han säljer i alla fall det mesta. Jag själv som aldrig skulle kalla det jag säljer för skit, har en stillastående försäljningsstatistik för tillfället. Det är alltså med svansen något mellan benen som jag erkänner detta.

Någon som har SKIT hemma som jag kan börja sälja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0