Nu tändas tusen juleljus



Hej!

Snart är det jul!

Bara en vecka kvar tills fönstrena smyckas med stjärnor och ljusstakar och jag får äntligen börja lyssna på julmusik i
fyra veckor framåt.


Jag vill även baka lussekatter, pepparkakor och julgodis, men jag vill inte äta upp allt själv!

Så gör du som jag, älskar julen och allt som hör till, kan du väl kommma förbi och äta lite gott och dricka julmust
och glögg.
Är du inte så förtjust i julfirandet är du självklart välkommen ändå

Titta förbi en sväng, umgås, ta en fika,lek med vårt zoo eller stanna hela dagen.
Ska du ut på kvällen? Kom förbi och värm upp med glögg.



Vad gör du den 11/12?
Inget planerat?

Välkommen!



Kommentarer
Postat av: Anne

Jag vill ha julgodis NU!!! Ser ju hur gott ut som helst.

2010-11-24 @ 23:12:27
Postat av: ia

Hm, kanske måste packa in Lewis syster på tåget och komma över en sväng!! Ser smarrigt ut!

2010-11-24 @ 23:52:52
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0