Mardrömsmorgon

Jag var så trött imorse att jag övervägde att skippa tvättstugan, men Calles sms kvart över sju gav mig krafter. Han är så fin. Levis var dock inte glad över att jag gick från lägenheten så jag har fått smuggla ner honom i tvättstugan hela morgonen och hoppats på att ingen granne ska se.

Sen råkade jag i all hast lägga mina glasögon på sängen. Där ska de ju inte ligga tänkte Proom och petade ner dom på golvet där Levis låg.. och ja efter en tugga såg de ut såhär...


Oskyldig?



Jag kom sen på att jag inte hade sett Ramos på ett tag. Letade överallt men ingen katt. Gick ut och ropade men ingen katt.... Började svettas och hjärtat slog allt fortare. Letade ännu mera och gick ut ännu en gång..
....och då kom han. Mammas lilla vampyr. Hur och när lyckades han rymma?? Känner mig som en mycket dålig matte just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0