Grillning & bad

I torsdags ringde syster åtta på morgonen och behövde akut barnvakt. Självklart ställer jag upp, barnvakt har jag ju varit många gånger och Maja är ju så snäll och lätt att ha hand om, men det blev allt annat än lätt!  Att det skulle bli sånt jobb som det var med både barn och valp var jag inte riktigt beredd på. Det gör ju sitt att Maja tycker Levis är lite läskig så jag var ju tvungen att passa upp hela tiden. Efter lunch gick vi och mötte Calle, det var lite svettigt med ett barn i ena handen och en valp i andra och samtidigt hålla hunden från barnet. Sen fick jag ju även varva och bära antingen barnet eller valpen. Phu! Vi ska definitivt inte ha barn innan Levis är stor och lydig =) Vid ett kom Emma och hämtade Maja och vi fick andas ut lite. På kvällen träffades vi dock igen för grillning och bus i vattenspridaren...









Kommentarer
Postat av: ia

Men gud så underbar bild på "chockad Calle" och "skrämmande .. syster kanske??? Henrik och jag skrattade gott åt den bilden. Du tar så fina bilder så det är en fröjd att besöka bloggen! Pussa lillmyran från mig och säg till honom att ta det lugnt med lilltösen :)



2010-06-21 @ 01:03:16
URL: http://www.vildnos.se
Postat av: ia

Men gud så underbar bild på "chockad Calle" och "skrämmande .. syster kanske??? Henrik och jag skrattade gott åt den bilden. Du tar så fina bilder så det är en fröjd att besöka bloggen! Pussa lillmyran från mig och säg till honom att ta det lugnt med lilltösen :)



2010-06-21 @ 01:04:05
URL: http://www.vildnos.se
Postat av: Birgitta Hellström

Tokig bild!!!! Men jag ska leva länge på att Levis kennelmamma(?)tror att jag är din syster!!!!



Kram Mamma

2010-06-21 @ 08:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0