Detox

I morgon börjar jag en "fusk" diet i fyra dagar. Med fusk menar jag att man egentligen inte får dricka kaffe men det måste jag göra annars får jag hemsk huvudvärk.

Frukost
* Äggröra på 1 helt ägg och 3 äggvitor med 5 ml basilika
* Grönt te
* Ett glas vatten med pressad citron

Mellanmål
* Skivade Granny Smith-äpplen med kanel

Lunch
* Spenat med smaksatt vinäger
* Lax
* 5 ml oregano
* 8 pekannötter
* Vatten med pressad citron

Mellanmål
* En ångad kronärtskocka
* En kopp grönt te

Middag
* Romansallad
* Ångad sparris (ca 15 st)
* 100 gram magert protein, kyckling, tonfisk eller kalkon
* 5 ml oregano
* Vatten med pressad citron
* 260 ml blåbär

Låter inte så illa va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0