Jobbhelg

Måndag igen. I dag kommer mäklaren för att göra en första bedömning på lägenheten. Vad kan den vara värd tro? Jag älskar den (förutom badrummet), men sen är det också mitt allra första egna hem och det kommer säkert alltid vara speciellt. Nu blev det bara 2.5 år här men jag känner mig redo att gå vidare till något större. 

Både jag och Calle har jobbat hela helgen, känns som att den var över på ett ögonblick, skönt på ett sätt men läskigt hur fort tiden går. Levis var ensam några timmar i lördags men igår fick han leka med farbror Johan hela dagen. Det var rätt skönt att han var lika trött som vi andra igår kväll. Nu måste jag skynda mig att börja städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0