Inlägg utan bilder

Ja det händer inte så ofta här på bloggen, men just nu sitter jag fast i soffan med Ramos spinnandes i knät. För en stund sen var det Proom som låg och visade magen i min famn. Jag tror de har saknat mig lite, jag har ialla fall saknat dom. Trots att Levis tar mycket utrymme hemma och håller oss sysselsatta har det varit tomt utan de små. Proom har inte varit speciellt kärvänlig mot mamma och Emma på landet vilket har gjort att de inte kunnat känna och ta bort några fästingar på henne. Därför har jag nu tagit bort 7!! fästingar bara runt halsen. Det känns ialla fall väldigt skönt att ha dem hemma. Nu är vi alla samlade igen.

Nej, nu är det snart dags att gå och lägga sig. Klockan sju imorgon är det dags att infinna sig på arbetet igen. Men först ska jag läsa tidningen Lek & Aktivera som jag köpte idag så jag får ännu fler aktivitetstips till vår energiknippe som snälla Malin är hundvakt åt idag då jag jobbat och Calle är på svensexa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0